This is flash
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Znaleziono 13 wyników
Forum W-A.pl Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Nowy samorząd studentów WAPK
mak

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 44539

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Pią Kwi 16, 2004 10:51 pm   Temat: Nowy samorząd studentów WAPK
faktycznie troche.heh. Wink
pzdr,
mak
  Temat: Nowy samorząd studentów WAPK
mak

Odpowiedzi: 76
Wyświetleń: 44539

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Nie Kwi 11, 2004 11:17 pm   Temat: Nowy samorząd studentów WAPK
wiem, że wątek jest trochę nieświeży ale tak jakoś się w niego wczytałem i naszła mnie chęć aby coś napisać...
Bardzo to polskie takie puste dyskusje. Dla mnie niezrozumiały jest fakt tak dużych anim ...
  Temat: OSSA 2004 JUZ W KRAKOWIE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mak

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 16563

PostForum: Wydział Architektury Kraków - www.krakow.w-a.pl   Wysłany: Nie Lis 02, 2003 11:58 am   Temat: ossa > krakoff 2004
Czesc!
Pozwolicie, ze sie nieco wtrace. Hmm to ja poniekad bylem odpowiedzialny za OSSA Waw 2003 i moge wam poweidzec troche co sie dzieje.
Za OSSA'04 w Krakowie sa odpowiedzialni:
>Jerzy Fryczkow ...
  Temat: 3dviz
mak

Odpowiedzi: 13
Wyświetleń: 12784

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Cze 11, 2003 8:42 pm   Temat: 3dviz
Viz, Max ...
A ktos uzywa jakichs innych programów do renderowania?
ja ostatnio sciagnalem sobie vray do maxa i powiem, ze calkiem calkiem....
mak
  Temat: AutoCAD 2004 po polsku :-/
mak

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 7836

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Cze 11, 2003 8:36 pm   Temat: AutoCAD 2004 po polsku :-/
no ja zawsze mu daje opcje jak mi wyskakuje blad , zeby zapisal zmiany i potem zawsze cad daje rade zrobic recover files - 0 errors....
mak
ps. bardziej od cada po polsku, którym w sumie sie brzydze ...
  Temat: Plansze w Adobe Photosop 7.0
mak

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7238

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Cze 11, 2003 8:31 pm   Temat: Plansze w Adobe Photosop 7.0
No sorry ale nie dałem rady zagladac na forum bo oddanie bylo tuz tuz. teraz mam troche wiecej doswiadaczen na ten temat.
generalnie wystarcza eps z cada 150 dpi. Przy 300dpi i obrazku 100x70 komp si ...
  Temat: Forum dla WA PWr ;)
mak

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 26170

PostForum: Wydział Architektury Wrocław - www.wroclaw.w-a.pl   Wysłany: Sro Cze 11, 2003 8:27 pm   Temat: Forum dla WA PWr ;)
koledzy popełniliście jeden błąd.....
WAPW to Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej
WAPWr to Wydział Architektury Politechniki Wrocławskiej...
tak na przyszłość,
pzdr ze stolycy,
mak
  Temat: wiecej 3ds?
mak

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 5606

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sob Maj 10, 2003 12:36 am   Temat: wiecej 3ds?
http://www.forum3d.kom-net.pl/
polecam gorąco....
pzdr,
mak
  Temat: Plansze w Adobe Photosop 7.0
mak

Odpowiedzi: 4
Wyświetleń: 7238

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sob Maj 10, 2003 12:33 am   Temat: Plansze w Adobe Photosop 7.0
>Czy ktos moglby sie podzielic wrazeniami jesli chodzi o robienie planszy w PSP 7.0. Tzn czy 300 dpi wystarczy przy eksporcie z EPS z Acada. no i te wszystkie inne. Moza jakas inna metoda exportu.... ...
  Temat: drukowanie, prosze o pomoc
mak

Odpowiedzi: 8
Wyświetleń: 9337

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Czw Mar 20, 2003 11:57 pm   Temat: papier
jesli chodzi o papier to tak naprawde to zalezy jaki kto chce efekt uzyskac.
ja nigdy nie drukuje na foto bo wkurza mnie, ze sie blyszczy... Wink
wole mat.
Co do tiff>jpg. To dlaczego nie ma sensu w ...
  Temat: BIBLIOTEKI Auto CAD Archi CAD... baza e-stron
mak

Odpowiedzi: 26
Wyświetleń: 74842

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Sty 29, 2003 10:38 am   Temat: BIBLIOTEKI Auto CAD Archi CAD... baza e-stron
panowie i panie
moze zorganzijmy tu jakas wymiane bibliotek do cada, maxa albo chociaz linkow do takowych.
pozdrawiam,
mak
  Temat: dwg>>>tif czy dwg>>>plt = ???
mak

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 8273

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Sro Sty 15, 2003 5:24 pm   Temat: dwg>>>tif czy dwg>>>plt = ???
Dziekuje, za obszerna odpowiedz Kazek. Smile
Co do tego "przerzucania" plików to slyszalem jeszcze o jakiejs metodzie z DXF'em ale niestety nie znam na razie szczegółów. Widzialem natomiast efekt i zape ...
  Temat: dwg>>>tif czy dwg>>>plt = ???
mak

Odpowiedzi: 3
Wyświetleń: 8273

PostForum: Architektura & komputery   Wysłany: Wto Sty 14, 2003 9:23 pm   Temat: dwg>>>tif czy dwg>>>plt = ???
Czesc!
Prezentujecie metode konwertowania dwg do tiff'a..
Zanim zrobie to "wasza" metoda jestem ciekaw czy zapewnia ona dokladnie odwzorowanie linii cadowych tj. 0.05 >> itd. czy troche zaokragla p ...
 
Strona 1 z 1
Wszystkie czasy w strefie GMT
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group